25.4.14

Pääsiäismatka ChiangRaihin - osa 2: Uusia tuttavuuksia

Pääsiäispäivän aamukokouksen jälkeen menimme yhdessä lounaalle pastorin perheen ja muutaman ystävän kanssa. Saimme tutustua paremmin mahtavaan Scottin perheeseen. Bob on amerikkalainen lähetystyöntekijä joka on mennyt naimisiin thailais-italialaisen Debbien kanssa, ja heillä on ihana viisivuotias poika Angelo ja toinen lapsi syntyy pian. Debbie on mm. lauluntekijä ja muusikko, ja hänen levynsä oli ensimmäinen, minkä ostimme Thaimaahan tultuamme vuonna 2005 ja kuuntelimme sitä lähes tauotta. Yksi levyn kappaleista oli minulla pitkään puhelimen soittoäänenä ja toinen aamuherätyksenä.. Joten olin aivan innoissani saadessani tavata "SEN Debbien". Saga nauroi minun "pikkutyttömäiselle" jännittämiselleni, kun mietin, uskaltaisinko pyytää suuren laulaja-idolini nimikirjoituksen! :) Kun olimme lähdössä ravintolasta, uskaltauduin viimein kertomaan Debbielle, miten suuri ihailija olen! :) Meillä oli mukava juttutuokio, ja jossain vaiheessa minäkin taisin lakata jännittämästä - vaikkakin unohdin pyytää häntä yhteiseen valokuvaan :) Debbie halusi antaa minulle myös uudemman, englanninkielisen levynsä, ja Bob vartavasten toimitti sen meille seuraavana aamuna ennen lähtöämme! Mahtava perhe, ja toivomme tapaavamme heidät vielä tulevaisuudessa!

Kuva heidän työtään esittelevältä nettisivulta http://thailandharvestplan.com/#/meet-the-team/bob-and-debbie

Tässä vielä linkki pääsiäisen teemaan sopivaan Debbien kappaleeseen:
Debbien kappale All this for me

Ei kommentteja: