5.9.05

Terveisiä Tammijärveltä

Olimme Sagan kanssa Putkilahden seurakunnan lähetys- ja ehtoollisjuhlassa Tammijärvellä, Ikosen kodissa. Tuo koti on minulle lapsuudesta tuttu, sillä olen ollut siellä pienestä pojasta  lähtien "heinätöissä" ja muissa tärkeissä tehtävissä. Kukapa olisi arvannut, että nuo päivät, jotka sain viettää tuossa rakkauden ilmapiirissä, olisivat kultaa kalliimpia tulevaisuudessa.

Tälläkin kertaa saimme Sagan kanssa nauttia runsaista pöydänantimista kokouksen jälkeen. Saga oli innoissaan kissasta ja kanoista. Näytti viihtyvän yhtä hyvin kuin isänsä aikanaan. Kukapa tietää, vaikka jonakin kesänä saakin viettää muutaman päivän heinäseipäiden varjossa eväitä mutustellen.

Kokous aloitettiin Psalmin 91 sanoin ja samoin sanoin haluan myös päättää tämän päivän : "Herra on minun turvani ja linnani, Hän on minun Jumalani, johon minä turvaan"





Kirjoittanut Tuomo

Ei kommentteja: